skilt Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Skal til kontroll til jordmora i morgen, og hu sa jo ta m helsekortet, som jeg fikk av legen... Men jeg er er rotehue, og har klart å miste det... Kan hu lage ett nytt liksom? Sto ikke no speiselt viktig på det originale...? Noen som vet?
skilt Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2008 Syns det er litt rart... 3 eller 4 innlegget mitt dette her... Som ingen har tatt seg bryet med å svare på ikke meninga å høres ut som ei sutrekjerring, men føler meg jo nesten litt utfrossen... Hva skal til liksom, for å få svar på et innlegg? Bra overskrift, interessant innhold? Krangling, hormoner? Ikke vet jeg
Martamor Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Ja, de kan lage et nytt ) Jeg var så flau over å ha mistet mitt, men det hørtes ikke ut som jeg var den første som hadde gjort det akkurat! Så det gikk helt fint.
skilt Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 hehe, ja, du kan si jeg er litt flau sjøl og.. Men kjenner jordmor godt fra før av da, så hun vet jo at det er veldi typisk meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå