Graciegirl Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Lille Lykketrollet mitt er tufs om dagen. Det hele begynte forrige fredag. Vel hjemme fra barnehagen var han tydelig i ulage. Det ble ikke bedre på lørdag. Feberen meldte sin ankomst sammen med en skrekkelig hoste. Søndag var plutselig feberen på over 40 i løpet av null komma niks. Dermed bar det til legevakten. Lykketrollet ble undersøkt av en utrolig lite barnevennlig lege. Sistnevnte dunket og trykket uten enn gang å gjøre seg til kjenne. Ikke rart gutten min ble redd. Ble nesten redd selv. Pinne i halsen og dings i øret, venting på blodprøve, fram og tilbake. Stakkars liten hang og slang i armene våre til slutt. Heldigvis ble det raskt konstatert lungebetennelse. Vi ble utstyrt med antibiotika og hostesaft. Det har jammen gjort susen. Etter to lange dager er Lykketrollet lik seg selv igjen. En litt tufs og sliten variant, men det er bare så utrolig godt å høre han le igjen Nå skal vi kose oss resten av uka og lade kreftene skikkelig.
Maud Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Uff da, stakkars Lykketrollet og stakkars mamma og pappa. Det er så tøft og vondt når de bittesmå blir syke og enda verre er det når de som skal hjelpe bare er skumle. Håper han friskner raskt til og at dere får noen fine adventsdager fremover.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 det er innmari koselig å se deg også her graciegirl!!! Hei du! så ekkelt med tufs liten skatt. Men det er deilg når medisinene virker! god bedring til liten venn! og klem til deg fra meg
Graciegirl Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Koselig å se dere igjen her inne også. Har savnet å stikke innom her, så nå skal jeg rett og slett bevilge meg selv litt dibbetid både titt og ofte Lykketrollet er heldigvis mye bedre. I kveld kjempet han en hard kamp mot både bleie og pysj. Utrolig frustrerende, men tar det også som et godt tegn! Håper du og dine har det BRA
dritgrei hei hei! Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 ha ha ha kveldskamp mot pysj og bleie ER et godt tegn!! Vi har det fint! Det er en lykke å vite at ungene trives, og det er deilig å se at mannen min har det fint her og. Vi lengter nok etter å komme i gang med et liv som ikke først og fremst handler om ungene, men det er vi vel ikke de eneste småbarnsforeldrene i verden som venter på. hver dag er jo en fest med de små, og mange ganger om dagen må vi smile lurt eller le høyt av små ting som blir sagt eller gjort. Men jeg gleder meg til en stavangertur, en spasertur på storhaug og en kaffe i østervåg er små ting jeg tenker ofte på. :-) Det er fint å ha deg her graciegirl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå