Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Dette må jeg sende NAV før de behandler søknaden min om overgangsstønad........... Veldig grønn.......Hva er dette? Blir veldig, veldig glad for hjelp!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 du og Xen må dra på familieværnkontoret og fortelle om hvordan dere skal fordele barna. da får hovedomsorgsperson en meklingsatest som denne tar med seg til nav og får rett på stønader.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Hjertelig takk! Da skal jeg finne ut hvor fam.vernkontoret er;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 aleneforeldreforeningen.no har en oversikt over alle familievernkontorene i norge tror jeg. ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 P.s, vet du om det er vanlig at man bestiller time? Eller er det bare å stikke innom.....? (Eks og jeg er hjertens enige om det meste...) HI
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 dere må nok bestille time, men du kan jo si på tlf at dere er helt enige og at timen derfor vil ta kort tid ;-)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Dere er bare samboere? Da går behandlingstiden fortere. Trenger ikke involvere fylkesmannen. Det er kanskje litt ventetid - vi måtte vente 2 uker på og få komme til mekling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå