Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jo jeg jobber på Borg ennå vet du;) Men,er sykem akkurat nå. Bytta butikk kanskje hihihihi. Da slår du jammen meg også;)Jeg har ikke termin føre 25 juni. Gammel er nr 1 hos deg da?Jobber du henn??
lego Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Da har du nok bytta butikk ja. Mini har nettopp blitt 3 år, så det blir ca 3,5 år mellom de, perfekt etter min mening. hihi nr1 hos deg da? hvor gammel har hun blitt, for det er jente du har ikke sant? Jeg jobber i en "butikk" ved K.brua... Jobber fortsatt 100% da, men jeg skulle gjerne ha vært litt sykemld, er fryktelig sliten om dagen. Men nå ser jeg bare frem i mot en lang juleferie, så får vi se hva legen sier ang det på nyåret...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg håper og begynne og jobbe igjen på ny året jeg da;) mat butikk du jobber i eller? Snuppa mi er 3,5,så blir 4år en uke etter terminen med nr 2.Helt perfekt alder mener jeg å Uff,ikke slit deg ut da.Er tungt og jobbe i butikk og være gravid vet du:(
Curly-mor :) Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Åh! Er du den lego som var her før?
lego Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Nei jeg jobber ikke i matbutikk. Men ja, det er hardt og jobbe i butikk 100% og være gravid. Desverre så går det mest utover husarbeid og mann og barn hjemme... :s OPPS: Jepp, samme Lego som i 2005
Curly-mor :) Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Så stas! Så moro at det er så mange her fra den tiden her enda/igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå