Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 hvordan er det om man jobber 100%? hvor mye ca kr er det i mnd og hvordan er skiftene?
Blåmandag¤ Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Mener du assistent, eller pedagog? Pedagogisk leder, daglig leder/styrer eller pedagog 2? Skiftene varierer, hos oss er det tre forskjellige vakter. Der jeg var før var det fire forskjellige. Som førskolelærer/pedagog har man litt kortere tid på avdelingen, siden man har 4 timers planarbeid.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 assistent... har ingen utdannelse innen det å ingen annsinitet
Blåmandag¤ Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Da vi startet opp i 2004 i gamlejobben min, lå lønna på 199 000 for de yngste assistentene uten ansiennitet. Den har steget en del siden, men jeg er litt usikker på hva den ligger på nå. En jeg jobber med nå, sa noe om at hun hadde rundt 15 000 utbetalt. Hun er 20 år. Tror det er ganske bra.. Barnehagen "vår" ligger fire lønnstrinn over Oslo kommune, forresten.
Trouble Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Så lenge du har barn så har du annsinitet... alt etter hvor gammelt det eldste barnet er
Trouble Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Har jeg alltid hatt ( i kommunale bhg)... har jente som er 9 og fikk 10 års annsinitet fra mnd etter hu fylte det tror jeg... (om ikke det var samme, husker ikke helt)
Blåmandag¤ Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Har ikke hørt noe om det engang, jeg. Men jeg har bare jobbet i private barnehager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå