Gå til innhold

Noen fler som har testet tidlig??


LillyMy+1<3

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg testet allerede forrige onsdag, var da 2+6, og fikk en positiv test, og som har blitt bare sterkere og sterkere for hver gang jeg har testet. Klarte ikke å skjønne at jeg hadde fått en positiv test så tidlig! Var bare noe som sa meg at jeg skulle teste den morgenen. Gruver meg litt nå da, fordi jeg skal egentlig ha mensen i morgen, men den bør holde seg borte!! Snakket med en lege, og han mente at det var stor sjanse for at den ikke kom siden testene bare hadde blitt sterkere og sterkere.. :-) Hadde en MA i august i år, så håper det går bra denne gangen!

 

Flere som har testet tidlig? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er skråsikker på at jeg er gravid igjen og er i dag 3+3. Men neg test i dag tidlig. husker at de 2 andre gangene jeg har vært gravid at det ikke slo ut på hcg så tidlig. Så få vel vente til over helgen kanskje. 2+6 er kjempetidlig ja!

Gratulerer så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet for 2 dager siden, men negativ test...sukk, men føle jo at symptomene er der. ventet mens i dag, men kom ikke... håpe det e full klaff allikevel, for har prøvd i over 2 år no....bynne å bli lei.

Lykke til og håper alt går bra denne gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-)

 

Bra du ikke har fått mensen enda da!! :) Kanskje du testet fortidlig, vet ikke helt når hcg-nivået begynner å stige?!

 

Krysser fingrene for deg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...