Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 jeg er veldig usikker av meg, kroppslig.. har vært gift i snart 10 år, og vi har tre barn sammen. 'MEn sexen vår ha liksom aldri vært noe særlig.. Han kommer veldig fort, og jeg klarer ikke slappe av for å nyte..Føler liksom helt tiden at jeg tenker på hvordan jeg ser ut,, redd for å slappe av liksom! mannen min er snill, så det er ikke noe sånn at jeg er redd for ham eller noe.. Det er MEG,, jeg er ikke fortrolig med kroppen min.. Han sier han liker meg,, og at jeg bare må slappe av så blir det deilig! men jeg klarer ikke! Har i det siste tenkt på dildo...til meg selv.... men er redd han skal ta det ille opp om jeg begynner å skaffe meg slikt. jeg har aldri hatt orgasme heller...men skulle så gjerne opplevd det
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000HnwUTd2s?ProductID=RqjD4QFHcxsAAAEOIIJCGhzm&CatalogCategoryID=VizD4QFHbswAAAEOd.I03xiL kjøp denne - massasjeapparat til nakke osv, ikke så flaut å ha liggende orgasmegaranti!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 hm... feil med linken - gå på elkjop.no og søk på NOR6035
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Kjøp for all del en vibrator!! Du kommer ikke til å angre et sekund! Etter vi bestilte den på nettet (vi gjorde det sammen , er det nye opplevelser i senga. Helt fantastisk! Jeg bruker den på meg selv i dusjen også, og mannen min syns det e helt greit. Tror han tenner litt på det:) Her om dagen , kom han inn i dusjen mens jeg dusja. Han hadde med seg vibratoren min, han stod bak meg mens jeg runka han og han hadde vibratoren på meg. Gud, å nydelig:) Kom på ett minutt, og vi kom ca samtidig. Det har aldri skjedd før!! Tror vi må ta en dusj etterpå jeg.. ble litt ..kåt av å tenke på det:) ( ps: Jeg er ei helt vanlig jente, nygift, gravid med nr 2 og vi har et helt vanlig sexliv. En vibrator kan virkelig piffe opp litt:) Det trengte vi da ting ble litt kjedelig. Lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 sånn har jeg også hatt det. Men så har jeg brukt Afroditesprayen en stund, og det ble redningen ang. orgasmen, men problemet ble at han ble ferdig før meg, og måtte gjøre resten for hånd på meg... Og det er jo litt kjedelig. Så da bestilte jeg black-bull (potenspiller) til han, for jeg hørte om ei som kjøpte dette til kjæresten for at han skulle holde lenger, og skal si det hjalp! bestilte på www.cosmopharmas.com/NO40760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå