Gå til innhold

Lystgass rules !! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

elsker det =) skulle ønske jeg kunne ta med meg hjem =) 6 dager til termin, vi sees snart igjen kjære lystgass =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-))

Så enig, så enig ... vet ikke hva jeg skulle gjort uten den, og "gleder" meg til å få maska på plass når jeg kommer med vondtene på sykehuset :-)

Skrevet

jeg ble så tullete i hodet skikkelig rusa jeg hehe av lystgassen da jeg fikk bruke det på første fødselen min.........jeg sa så mye rart og verre var det som jeg ville si men som fornuften heldigvis klarte å stanse i det lille øyeblikket ikke lystgassen hadde nådd helt inn enda.....:):)

jeg ble skikkelig skremt av meg selv jeg da..hehe så ved forrige fødsel sa jeg nei takk til lyst gass.....jormødrene skjønte ingenting....:)

men men denne gangen så kan det hende jeg ikke bryr meg om at jeg blir helt tullete og heller kjører på med lystgass...venter i spenning....:)

Skrevet

Kan viiiiiiiirkelig skrive under på den alså:D Redde meg på slutten av fødselen og da de tre stingene ble sydd:)

Jeg ble heldigvis ikke slik at jeg lå å bablet (ble velig spøkete da jormor skulle sy, men hun var kul å spøkte tilbake:P), men guuuud sååå digg det var:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...