Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Skal kjøpe vintersko til datteren min, hun bruker ca21 i joggesko, og har høy vrist. Jeg syns det er vanskelig å finne noen gode vintersko til henne, viktig at de er gode for henne, og ikke alt for vanskelig å få på beinet hennes, har prøvd viking gore-tex, men syns de var vanskelige å ta på. Hva slags sko har dere til barna i den alderen, er dere fornøyd, og er de lette å ta på?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg leita og prøvde mange typer sko til min gutt på 1,5 år. Men tilslutt så ble det ecco gore-tex. De satt best på foten hans. Den er i tillegg veldig lett på foten, og lett å ta på. Borrelås. Jeg har ikke opplevd, eller fått beskjed om i bhg. at han er våt gjennom, eller kald. Men jeg bruker omtrent alltid ullsokker rett på foten, de tynne ullsokkene.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Da skal jeg prøve ecco også. Flere?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Tror richter og superfit hadde sko med god plass til vristen i år... Min erfaring er at Ecco ofte ikke passer barn med høy vrist. Det gjelder nødvendivis ikke alle skoene deres.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Hvor kan man kjøpe de merkene du skriver om da? Aldri hørt om de merkene jeg, men hadde vært perfekt dersom de passer til barn med høy vrist!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Vanlig skoringen f.eks... kjente merker :-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Ok da ser jeg de sikkert, ikke så bevandret i barneskomerker enda, hehe, kan viking, ecco, og ponny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå