christinesj Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Når jeg gikk på do nå var det mye tykk og klumpete utflod i trusa. Det var kanskje en stor t-skje, og hvit blandet med blank. Er det noen som har vært borte i eller hørt om dette før?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 enten kan du ha fått soppinfeksjon (bruk canesten) Eller det kan ha vært slimproppen. Men tykk hvitaktig og kremete er mest sannsynlig sopp.
christinesj Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 oki:) Da får jeg vente å se om det klør eller kommer baby:) er 4 uker til termin så det er tidlig vel? Eller den kan kanskje gå i god tid?
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Etter hva jeg har hørt kan slimproppen gå i god tid før fødselen. Min gikk for 1 1/2 uke siden. Jeg har termin i morgen. Slimproppen her var ordentlig SLIMETE. Lang seig tråd nesten. Oppdaget den da jeg skulle tørke meg etter å ha tisset.
gleder.meg Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Slimproppen kan gå opptil 3 uker før fødsel, etter hva jeg har hørt. Kan jo tyde på at du føder en uke eller to før tiden. Kan fort bli midt i julen, det...
en av hver Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Hvis det er sopp ville du sikkert klødd eller vært sår i tillegg, samt hatt dette flere ganger. Sikkert slimproppen. Tror min gikk ca en uke før fødsel sist. (Det var etter termin da). Men for å være litt ekkelt personlig jeg også, så har jeg hatt litt sånn utflod noen ganger hele dette svangerskapet. Små slimpropper liksom, helt fra andre trimester. Har ikke tenkt noe mer over det. Og ingen tegn til prematur fødsel her. Uke 36 nå.
småsmurf Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Kan godt være at det bare er sopp og, jeg har problemer med det, men det verken svir eller klør, er bare den hvitaktige fargen på utfloden som jeg legger merke til..
christinesj Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2008 Må jeg i tilfelle kontakte lege for å se om det er sopp, eller er det ufarlig å prøve canesten. Selv om det ikke klør er det greit å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå