ungmor25 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 jeg satte siste p sprøyte i februar og den skulle jo vare til mai. og jeg har fremdeles ikke fått tr og jeg har hatt ubeskyttet sex. jeg har tatt to tester og di er negative men det er snart en måned siden jeg tok di testene. jeg skal til legen til tirsdag så skal få ho til å ta en blodprøve for og se hva den viser. så jeg lurer på om jeg kan være gravid?hvor tidlig vil en test slå ut positiv og hvor mange uker er en på vei da?? jeg vet at en sier at det kan gå et halvt til et år før kroppen er tilbake til normal igjen. det har gått syv måneder siden virkningen av p sprøyta skulle være borte men jeg har ikke fått tr og sist jeg gikk på p sprøyta så gikk det seks måneder også fikk jeg tilbake tr. så jeg lurer på om jeg kan være gravid og hvor langt jeg eventuelt er på vei. 12 november når jeg tørket meg når jeg var på do så var det litt blod på papiret på størrelse som et krone stykke og jeg lurer på om det kan være en festningsblødning for har ikke vært noe blod eller tr siden da. så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med hvor langt tid det tar før kroppen er tilbake til normalen og om det er en mulighet for at en kan bli gravid når virkningen av p sprøyte er borte??kan jeg eventuelt regne i fra 12 november da jeg merket den lille blodflekken på papiret hvis det var en festeblødning.jeg har regelmessig tr når jeg har den og regel messig el. jeg har symtomer på graviditet. jeg springer ofte på do,jeg er kvalm og jeg har ømme bryster og jeg er oppblåst i magen og det er spesielt om kvelden at jeg er oppblåst i magen.. jeg må bare si at jeg har ikke spist noe mer en jeg pleier men allikevel så har jeg gått opp litt i vekt. unnskyld at det ble så langt men jeg har så mange spørsmål som jeg lurer på.
Juni prinsesse Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Det høres jo veldig ut som om det er en liten spire inni der ja ) Jeg ble selv gravid mens jeg gikk på p-piller, så alt er egentlig mulig. Og i og med at du ikke har satt p-sprøyten siden mai, så leser jeg det som at du ønsket å bli gravid?!
ungmor25 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 jeg satte siste p sprøyta i februar men virkningen skulle gå ut i mai.og jeg har ikke fått tr og som jeg skrev i sted så tror jeg at jeg hadde en liten festningsblødning 12 november så jeg lurer på hvis jeg er gravid om når skal jeg regne i fra termin messig.skal jeg regne fra den dagen jeg tror jeg hadde en festningsblødning eller skal jeg regne fra 14 dager før det??hva mener dere om det når jeg skal beregne fra??jeg er usikker på hvilken dato jeg skal regne i fra..
lioness* Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 hvis det er en hel mnd siden sist du tok en gravitest ville jeg tatt en til nå. Og det er nok ikke sikkert at blødningen din var en festeblødning, selv om du skulle være gravid. ville ikke gått ut ifra det mht. hvor langt du er på vei. Hvis du er gravid ville jeg be om å få en tidlig ul - den vil fortelle hvor langt du er på vei:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå