Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 heisann...jeg lå inne på sykehuset i uke 31 med premature rier,men di fikk stoppa det..nå er jeg i uke 35+3 dager,og begynner å kjenne at di riene begynner å komme litt tilbake igjen,ikke noe regelmessig. Det jeg lurer på er om det er flere som har født i uke 36? hvor stor hvar babyen og hvor lenge måtte dere være på sykehuset? min har fått 2 lungemodnings sprøyter. håper på svar
mammaen til 2+1 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Hei ei vennine fikk baby i uke 36.. var helt klar og moden han.. og hun hadde ikke fått lundemodningssprøyte... =) de lå inne på sykehuset en uke.. for han var litt treg med spisingen bare.. men ellers frisk og rask.. =)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 okay,takk for svar føler jeg må forberede meg og ha litt info itilfelle han kommer snart,da jeg ble lagt inn i uke 31 så visste jeg ingenting,og synes hele situasjonen var skremmende,så nå forbereder jeg meg
Tertitt Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hei Ved forrige svangerskap, fødte jeg akkurat på den dagen jeg gikk over i uke 36. Fikk ei velskapt jente som var 2740g og 48 cm lang. Husker ikke helt hvor lenge vi var på sykehuset, tror det var en 4-5 dager. Og det var mest på grunn av at de ville se at melken hadde kommet skikkelig i gang før de ville sende meg hjem. Siden hun var så tynn. Hun hadde ikke gulsot, men hun var litt kald, så hun lå i varmeseng. Nå venter jeg nr 2 og er litt spent på om den kommer like tidlig, eller om den kommer nærmere termin.
Mjølkekua Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Kjenner også en som fødte ca 36 uker på vei. Babyen var frisk og rask - men måtte ligge inne til obs. pga gulsott. Hun sa at det som var mest slitsomt var at ungen krevde mat hver time, så hun hadde mange tøffe netter i starten. Jeg tror at det går så fint jeg, Lene! Jeg vet om en som fikk ungen sin i uke 30, og hun er et vakkert nurk som det går sååå fint med! De hadde jo en litt mer strabisiøs start, men altså absolutt verdt vert sekund med oppmerksomhet når hun/han ligger der i armene dine :-) Lykke til da - håper knøttet ligger trygt i magen din i noen uker til! Klem
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 okay,takkk for svar lykke til videre i graviditeten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå