♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 ... det å bli litt problematisk med intimbarberingen?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Fra starten av, med kvalmen, hehe. Men gjorde et nytt forsøk da kvalmen gav seg (rundt uke 20-22) og da var det skikkelig ubehagelig siden magen var blitt ganske fremtredende. Nå orker jeg ikke prøve engang, i alle fall ikke på steder man ikke kan se når man står rett opp og ned og ser seg i speilet. Og gubben slipper IKKE til, da må jeg vel ha en hel hardangersøm der nede etterpå...
mammavetla Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 prøv å bruk et lite sånn sminkespeil å sitt på en krakk eller noe.. har hørt d funker men ikke prøvd selv enda
Krissy78 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er 33+3 og synes ikke det er noe problem i det hele tatt. Magen er jo selvfølgelig litt i veien men jeg kommer greitt til :-) Gjør det i dusjen eller enda bedre i badekaret. Jeg liker ikke tanken på å bli "overgrodd"...og det er både for min egen del og sambo sin.
Mortiletbittelitenurk Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hehe, godt å høre at du får det til... Tenkte faktisk på det i dusjen i dag morges...jeg er 25+5 og kan ikke lengre se "tissen" min Blir litt i blinde liksom...men det går jo greit. Pleier å sette meg på huk i dusjen da, så jeg kommer godt til under også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå