julibebiss <3 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg prøver å finne ut hvor mange uker jeg er på vei..jeg kommer frem til ett tall,mens barn i magen sier noe anna..hehe jeg hadde sste mens første dag den 10.10.2008. hvor langt på vei er jeg da?? noen som kan hjelpe meg værså snill=)) jeg skjønner ikke hvordan jeg skal regne det ut...=/ på forhånd tuuusen takk=))
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Da er du 7 uker og 5 dager på vei. Altså i din 8. uke. Termin 19. juli:o)
Tweak Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Nå sier du ikke noe om hvor lang syklusen din er, men om du har en 28 dagers syklus så er du i følge babyverden sin kalkulator 7 uker og 5 dager på vei, altså 7+5. Men det betyr at du er 7 fullgåtte uker og i din åttende uke. Var dette til hjelp? Babyverden bruker "fullgåtte uker" mens BiM bruker "pågående uke" om jeg kan si det slik. Begge deler er like riktig. :-)
julibebiss <3 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 åhh tusen takk=) hehe vi har lurt litt på det her serru...fordi jeg kom frem til 4=P hehe men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal regne det ut... men tusen tusen takk for hjelp=))
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Her er en link til deg:o) http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx?day=10&month=10&year=2008&cyclus=28&f=t
julibebiss <3 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 aha...ja jeg er gravid med nr to..men med hu første fikk jeg vite att jeg var gravid når jeg var litt over tre mnd på vei..pga att jeg hadde mensen..så jeg regnet ikke ut noe selv på hvor langt jeg var på vei=) tusen takk=))
julibebiss <3 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 det jeg heller ikk eskjønner er det att jeg og legen ble uenige om hvor langt jeg er på vei..han valgte å ikke sjekke meg....fordi det var såå tidlig,men det han gjorde var å sende meg på tidlig ul for å sjekke str på babyen....men det som skjedde da..var att det var bare en fostersekk der,men ingen baby....er det fordi det er for tidlig?? eller.............fkk beskjed om å vente i to uker..oxo skulle jeg komme tilbake..fikk likosm ikk beskjed om noe mer..om det kunne være dødt eller for tidlig å se osv... jeg har alle gravid symptomene..å det stemmer med det som gjelder på 7 uker... jeg tok en test til i går..for skal ikke dt før neste uke..å den var positiv.... hva skjer med kroppen min??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå