Gå til innhold

Noen som har vært å spist på "DINNER" i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skrøyt sånn av det, og lurer på om noen av dere har erfaring? Er en gjeng som skal reise til oslo, og tenkte at det kanskje hadde vært et aktuelt sted å spise?

Vet dere ca priser og? Var inne på nettsiden, men var sikkert noe galt-så fikk ikke sett alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde faktisk julebord der en gang med gamlejobben, tror det var i 2005. Nydelig mat og fine lokaler.

Kinesisk mat, men mer delikat enn i mange andre kinesiske restauranter jeg har vært i.

Prisen vet jeg ikke, vi betalte jo ikke selv. :P

Skrevet

Jeg liker dinner veldig godt. Prisnivået er høyere enn de fleste andre kinarestauranter, men både maten og servicen er også mye bedre, så det er verdt det.

Hvis dere skal dit nå før jul og er mange, så tipper jeg dere er for sent ute til å få bord der. Er det etter jul dere skal dit, så ville jeg ringt og bestilt bord med en gang for å være sikre å få plass hvis dere er mange.

Skrevet

Det var det jeg og hørte - eksklusiv kina restaurant. Ei som mente at det var det "nærmeste Kina" hun kom , når det gjaldt mat :)

Skrevet

Jeg har spist der sammen med Tillab, tror det er en av favorittrestaurantene hennes! Det var god mat, men porsjonene er mye mindre enn på mer typiske kinarestauranter, og du må regne med å bestille 3 til 4 retter per person. Det er også mye dyrere enn andre kinarestauranter, men når man tar beliggenhet i betraktning så er ikke prisene så ille.

Skrevet

Enig med hun under om at servicen også er super. :)

Skrevet

Fantastisk mat, fantastisk service, litt stive priser, og hvis dere bare er to risikerer dere å bli satt helt inntill andre som bare er to..

Skrevet

ikke før ut i nyåret...så regner med at det er ledig ennå. Men må nok bestille rimelig kjapt!!

Skrevet

Syns det høres rart ut at du ikke blir mett av maten der... Jeg blir alltid mett og sliter ofte med å spise opp selvom jeg stort sett bare bestiller hovedrett. Syns ikke jeg får noe mindre der enn på andre kinarestauranter.

Skrevet

Jeg synes bare desserten var litt knapp, men det synes jeg alltid. :P

Skrevet

Men hva legges i "litt stive priser"? I forhold til en biff restaurant da f.eks? He he..jeg bare spør og graver jeg, greit å vite når jeg skal videreformidle tipset til resten av gjengen!! :)

Skrevet

Det er skikkelig god mat der! Jeg er ikke spesielt glad i kina mat, men der var det godt uansett hva man fikk! Var der på familiebursdag, så betalte ikke selv, så jeg vet ikke hva prisnivået er på, men det er nok ikke så veldig billig!

Skrevet

Når jeg skriver stive priser mener jeg i forhold tilandre kinaresturanter. omtrent samme nivå som "vanlige" akerbrygge/nationalteater stedene. (Og mye å velge i.)

Skrevet

Nettsiden virker her, den er bare litt treig.

Meny 1: 390,- pr person

Menu 2: 499,-pr.person

Spesialmeny: 695,-

Veggismeny: 250,-

Skrevet

Ok-takk takk :) Får gå inn igjen-bare ha litt mer tålmodighet kanskje??? He he...

Skrevet

Joda, ble mett av maten der, men spiste vel også 3 retter. Først var det en sånn bitteliten apetittvekker som alle delte, så var det forrett og den var mini i forhold til andre kinarestauranter. Mener også å huske at hovedretten var mye mindre... Mannen min ble ikke mett, men han syns heller ikke at maten var spesielt god...

Skrevet

Her vil den ikke lastes helt ned, ser det ut som, men jeg får opp all info altså. Hehe.

Tålmodighet, ja. :D

Skrevet

Vi spiste den meny nummer 2, med crispy duck.

Mmmmmm

Skrevet

Favoritten min:) Fantastisk god mat, rent, stlig, bra service, trangt mellom bordene så egner seg ikke for barn, men supert for voksne. Synes bordene i kroken nede er supre, der får man litt mer privatliv og intimitet enn oppe; perfekt for en venninnegjeng:)

Ikke så ille pris der, rundt 200 for en hovedrett.

Skrevet

Ikke vært der selv, men hørt masse bra om stedet!

Skrevet

Fantastisk mat og veldig bra service. Anbefaler å prøve forskjellige dim sum til forrett og hovedrettene er ikke små. Du blir mett :)

Skrevet

Dinner er kjempebra!!! Veldig god mat, men litt for profesjonell service etter min smak (type drikk en slurk så kommer noen og fyller etter).

Vil tro du får store problemer med å bestille bord der nå. Droppe innom kan du nok glemme på denne tiden (og nesten alltid ellers også).

Nodee har samme eiere og er egentlig hakket over synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...