Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Og da tenker jeg ikke på småkaker og sånn (men kan gjerne skrive det også altså).
temine Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Ingen kaker her, bare julekjeks av ymse slag...pepperkaker, kolakaker og sandkaker. Etter middag og riskrem til dessert holder det med kaffe og bittelitt til. Går en del twist, marsipan, julekonfekt (hjemmelaget) og klementiner da:D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Vi skal også ha riskrem til dessert. Og tenkte å sette hjemmelagede sandkaker og pepperkaker på bordet sammen med litt frukt og konfekt og sånn. Men så hadde jeg sett for meg en ordentlig kake også da..
prekæs Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 medisterkaker blir det definitivt;) Så har findus noen fabelaktige nøtteroser. Pepperkaker og marsipan lages hjemme. Resten blir kjøpt om jeg ikke får "ånden" og en fridag som passer til baking.
Kamomille Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Kake?? Her er det IKKE kake på julaften. Etter å ha spist oss fordervet på pinnekjøtt og riskrem, er det ikke noe klass for kaloririke kaker. Det blir satt fram frukt og litt snaks. Jeg synes det er bedre med noe salt snaks enn tunge kaker når man allikevel egentlig er stappmett. Men det kommer kanskje ann på når på dagen man spiser julemiddag. Vi spiser kl 17.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 ingen kaker her i huset! Eller, forresten, vi pleier å ha iskake på julaften.. Bortsett fra det, så er vi for mette til å spise noe annet enn småkaker (pepperkaker og kransekakestenger) og godis.
camilla^ Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Vi pleier ikke å ha kaker på julaften. Er det noen som vil ha kaker, tar vi det vi vil ha fra kakeboksene på kjøkkenet. Mamma prøvde seg noen år med kaker og kaffe på julaften, men det var ingen som orket. Bare min bestemor som måtte ha en sirupsnipp og sjokoladebolle, så endte med at hun fikk særbehandling og fikk det. Nå feierer nok ikke hun jul med oss lenger, hun har det desverre best på sykehjemmet så i år blir det ikke kakeservering til noen. Selvbetjening, om det er noen kaker igjen. Allerede gått tom for første slag..........
ScaryMama Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Ingen kake på julaften! Men vi har eplepai og is til dessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå