Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Da er jeg ferdig med første blødning etter p- pilleslutt, og det vil vel si at vi er i første pp? Er ny på dette Synes alt er litt spennende og skummelt samtidig, mest spennende da Hvis det klaffer med en gang (noe jeg ikke har så alt for store fohåpninger om, da jeg ser det er mange som må prøve flere ganger), så kan jeg forhåpentligvis gi sambo to blå streker i julegave
Martemor<3 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Velkommen som prøver:) Jeg er også ny her, er snart ferdig med min første pp. Har ikm (ikke kommende mens) på tirsdag. Kan godt henne det klaffer på første forsøk vettu:) Det virker som om det tar evigheter når man er her inne.. det er mest fordi de som har prøvd lenge gjør så mye ut av seg her.. De fleste er vist bare innom en kort stund:) Lykke til! måtte vi begge kunne gi to blå streker i julegave til samboerene våres til jul:)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Ja, vi får håpe på det beste! Lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå