cherry coke Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde gledet meg veldig til å se den. Er veldig glad i Abba og kan alle sangene på rams=) Meryl Streep og Pierce Brosnan er blant mine favorittskuespillere, så det så ut til at det skulle være perfekt for meg=) Men steik aå skuffet jeg ble!! Den var faktisk ganske kjedelig og de fleste skuespillerene var rett og slett elendige. Noen som er enige med meg? (skulle kanskje ha sett sing along versjoen på kino, DA rekner jeg med det hadde blitt noe annet=))
*Timulia* Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg digga den! Var i godt humør i flere dager etterpå jeg! Skikkelig inni-meg-glad liksom..... Smaken er som baken vet du....
Gidder ikke! Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Nei, jeg syns det ble litt for mye av det gode. Søt historie og var noen ganger litt fengende, men jeg ble også skuffa, trodde jeg kom til å digge den.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Så den tre ganger på kino og har sett den til nå tre ganger på dvd. Så JAAAA, digger den filmen
ana baroma Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jepp, jeg likte den. Enkel historie og ikke verdensklasse over skuespillerne (selv om de egentlig er veldig gode mange av dem), men dog - en skikkelig feelgoodfilm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå