Gidder ikke! Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har lyst til å prøve å lage et selv i år, ikke kjøpe ferdig for så å bare lime det sammen. Men jeg er ingen arkitekt akkurat:) Finnes det maler å få kjøpt kanskje? Og kom gjerne med andre lure tips, jeg er amatør i dette!
*Timulia* Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=11289818 for eksempel..... var jo ganske søtt da
Gidder ikke! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Hvor tynt er det egentlig lurt å kjevle? Er vel ikke så stilig med skikkelig tjukke vegger?
lure Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Har sett ferdige pepperkake former til hus. Bare til og stikke ut som andre figurer, men husker ikke hvor jeg har sett dem ( var en matbutikk) Et annet tips er og legge knust sukkertøy i vinduene, når du steker så smelter det utover og blir kjempefine vindusglass.
Gidder ikke! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Takk:) Gleder meg til å teste ut det med sukkertøy i vinduene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå