Gå til innhold

Hvordan skal dere feire jul i år?


-carina-

Anbefalte innlegg

Da vi var barnløse reiste vi frem og tilbake mellom min og mannens familie. Syntes det var så stressende, så det orker vi ikke mer. Så vi feirer jul hjemme hos oss selv, så kan bestemødrene veksle mellom å komme til oss for å feire... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var bare sammen ei jul før førstemann kom, å da var eg gravid (gikk litt fort i svingane her, hehe). Da var vi hos foreldra hans + søskena hans me familie. Andre jula me søstra hans og familie + mi mor. I fjor var det ei rolig jul hos mi mor og det blir det i år og :)

Lika best jula med mora mi, føler det ikkje er det samme uten julemiddagen som ho laga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere fra omtrent samme plassen da, sånn at dere er deler av jula hos hver familie?

 

Min mamma og svigermor bor med 3,5 time kjøring fra hverandre. Så vi fartet frem-tilbake-frem-tilbake hele jula mellom ulike sammenkomster. Vi ble jo mer slitne når juleferien var ferdig enn før vi begynte... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bur no bruka vi 2 tima til svigers og 1,5 time til mora mi. Den første timen er samme vei, så er jo ikkje så langt mellom dei..

Men vi er mest med mora mi, sia svigers er sånn som alltid er opptatt med all mulig, hehe..

Men vi skal vel på besøk til dei og, spørst kordan det blir med bursdagsfeiringa til lille tulla. Ho har jo 1 januar, så vi skal no prøve å lage til selskap heime hos oss den dagen og invitere besteforeldre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå en familie på 4. Vi feirer annenhvert år hos foreldrene mine og det andre året hos foreldrene til samboeren min :9 i ÅR ER DET FEIRING HOS MINE FORELDRE, JEG GLEDER MEG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har reisevei uansett om vi er hos hans eller min familie. I år blir det min, skal feire med mamma og pappa, og min søster med mann og deres datter som er jevngammel med m. Kjempedeilig at det bare skal være oss - vi pleier alltid å være så mange, mens vi i år kan kjøre litt vårt eget tempo, noe som er nødvendig med to små. Gleder meg supermasse - kanskje like mye til vi kommer lillejulaften. Da blir det pynting av tre, mye godis, gløgg, sniksmak på ribben og koselig samvær. Elsker julen...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...