Leen Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hei hei... Jeg har vært så enromt mye syk de siste tre mnd. (etter fødsel) Ikke kjempe syk, men mye forkjølet og slapp. Er det vanlig å ha litt dårligere imunforsvar når man ammer, eller? Noen andre? Noen som har tips mot hovne mandler? Lei av å hangle nå...
Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Har aldri hørt om noen som er blitt mer syk når de har ammet. Første høst med barn i barnehage derimot...............
Leen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 hmmm...jaja...har vel bare litt dårlig imunforsvar da...
partyoffive Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 JO - jeg har vært VELDIG mye syk mens jeg har ammet. Dette er nr. 3 og det samme har skjedd hver gang. Denne gangen er den værste. Men jeg har denne gangen en gutt, og han er stor, suger hardt og lenge og tommer meg for alt jeg har. Jeg merker at jeg ikke på langt nær får i meg nok væske og mat for og holde balansen og det går utover immunforsvaret - det gjor det! Konsantert av lege. Jeg har også 2 eldre barn og loper i alle retninger hele dagen, sover lite om natten...ingen god oppskrift for god helse. Jeg var innlagt på sykehuset i 4 dager med strphtokokk infeksjon på mandlene, og har hanglet siden. Min lille plugg er nå 8 mnd. jeg tenker og amme han gjennom vinteren og bli ferdig rundt 1 års dagen. og jeg vet fra for at så fort de blir eldre og sover gjennom HELE natten uten amming, blir det bedere. Og når du slutter og amme kommer du nok til hektene igjen. I mellomtiden PROV og drikke MASSE væske, spis masse og æreringsrikt og sov så mye du kan!
Leen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 tusen takk. Det var godt å høre...jeg er nok ikke flink nok med veske og mat. Prøver å spise sunt og ofte, men glemmer det litt. Jeg sover utrolig mye dårligere etter jeg ble mor. Som om jeg sover med et øye åpent... Det går seg nok til, men kjedelig å ikke få kommet i gang med trening o.l. Men men...Nå er det MINI som er viktigst, så får jeg vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå