Gå til innhold

Pergo - noen spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

må man ha resept for å få pergo?

hvet ikke hva det er egentlig, men virker jo som et vidundermiddel.. hvorfor bruker ikke alle prøvere pergo da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopierer det jeg svarte deg i den andre tråden:

Pergo er ikke noe vidundermiddel alle bør ta. Det er et eggløsningsstimulerende preparat basert på hormoner. Ikke noe man bør ta i hytt og vær. Det _kan_ ha skumle bivirkninger på sikt. Ikke uten grunn det er på resept og at man bør følges opp av lege/gynekolog når man tar det.

Virker fristende å prøve det når man hører om andre som lykkes, men de har gjerne en grunn til det, f eks manglende eggløsning

Men det beste er å bli gravid på egen hånd, kjedelig når det tar tid(vet alt om det), men det er altså det aller beste.

Skrevet

takk for svar:)

ja man blir jo fristet til å prøve når mange lykkes med det.. Får vel prøve på den vanlige måten først da:) MEn hvordan finner man ut om man ikke har eggløsning da? JEg er fersk prøver skjønner du.. Har ikke brukt EL tester. Må jeg ta det for å finne det ut? Eller finner gynekologen det ut?

Skrevet

Dersom du tar en blodprøve på dag 21 i syklusen din kan man måle om du har hatt el eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...