Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg lurer på disse magesmertene jeg har lest om.. hvor sitter de, og hvordan opptrer smertene? Er det söm å ha støle magemuskler, eller er det helt uuholdelige smerter liksom?
har spire i magen min Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 jeg vet ikke helt hva du mener men jeg har hatt alvorlig svangerskapsforgiftning (for snart 4 år siden) med morkakesvikt som endte i hasteks i uke 38 og jeg hadde krampesmerter i magen. husker ikke om det var øverst eller hvor det var, men vondt var det. men det var kramper iallefall. Og i tillegg må man ha høyt blodtrykk, jeg hadde over 200 på det værste. og eggehvite i urinen. håper du fikk svar:)
Eso Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Det er som et hardt trykk akkurat under ribbeins-buen. I allefall sånn jeg har det, og jeg har svangerskaps forgiftning.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Ok, tusen takk for svar:) Ble litt mindre bekymret nå. Kjenner idag at jeg ikke har vondt i magen lengre. Smertene jeg hadde var bare som om jeg var lemster/støl i magemusklene, og det var under ribbeina, altså lengre ned på magen. SIkkert bare pga spark, og pga alle innvollene og whatnot som flytter på seg og blir presset sammen.. Er iallefall det jeg trøster meg med, hehe Mandag er det jordmortime, så kan uansett spørre henne da men igjen, tusen takk for svar! Og god bedring, til deg/dere som har svangerskapsforgiftning! Det virker så skummelt... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå