Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mulig det er litt tidlig å spørre om dette her inne. Men jeg har nå begynnt å kikke litt sånn smått. Det ser ut til at det som er å få kjøpt i butikkene er ganske kjedelig og nøytralt. Hadde vært ok å føle seg litt fin selv om jeg ammer synes nå jeg. Har sett på de Bh'ene som de selger gjennom en av nettbutikkene som reklamerer her på siden. Noen som har erfaring med å kjøpe slikt på nett? Det står at det er full retur etter kjøpsloven, men porto må belastes selv. Funker dette greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men etter siste gang kommer ikke jeg til å kjøpe noen før etter jeg har født. Jeg gikk opp tre størrelser i cup og var så sprengt at jeg trodde jeg skulle dø. Orket bare å ha på meg det mykeste av det mykeste. Spile BH var uaktuelt den første tiden, det var vondt.

Er i hvertfall vanskelig å vite på forhånd hva som passer for deg etter melka har kommet, det er veldig forskjellig fra person til person, men hvis jeg bar deg ville jeg ha kjøpt en "kjedelig" god myk en, og heller etterpå lagt penger i noe mer lekkert, når du vet hva du orker å ha på deg.

Skrevet

Jeg kommer bare til å kjøpe 2-3 billige sparkjøp ammebhr før fødselen, for puppa mine vokste noe helt enormt når amminga kom skikkelig i gang.

Så kjøpe heller flere fine og gode ammebhr når amminga er godt i gang.

Skrevet

Hei...

bare et lite tips til dere..:

http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=index&cPath=4

det er ikke amme-BH,men singlett..man trenger ikke ammebh under disse og er like gode om dagen som om natta..

jeg har selv bodd i disse gjennom hele ammeperioden med vår siste...

Kjøpte faktisk kun 1 ammeBH(skulle i bryllup og måtte ha noe under en kjole).. det kan ha noe med min forkjærlighet for cardigans som også hjalp på,men.. :-)

Det jeg skulle fram til er at ved å ha kjøpt en eller to slike ville dere omså klart dere inntil dere fikk kjøpt amme-bh :) så er de veldig fine på også da.. :)

Skrevet

Hvordan fungerer det med ammeinnlegg i den a?

Sist var jeg storbruker av ammeinnlegg, spruten sto.

Skrevet

jeg bruker de vanlige til natusan?

funker veldig bra.. :)er dobbelt tøystykke som går oppunder brystet som forhindrer at innleggene faller ned om det er det du tenkte på :)

Skrevet

var om innleggene falt ned jeg lurte på ja =)

Da er jo de verdt en test =)

takk for tipset

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Jeg innser jeg får klare meg med en slik kjedelig en i starten da. Kanskje like greit. Hvis sexlysten svikter så vil vel kanskje sexy undertøy bare bli ansett som å være "tøff i trynet." Men de hadde noen veldig fine nattkjoler på den ene nettsiden jeg fant. Den tror jeg bare jeg blir nødt til å kjøpe. Jeg har forklart mannen min at det er helt nødvendig med amme-nattkjoler. For de som ikke vet det så er det nesten umulig å amme uten. Barn fra tiden før slik fantes fikk nesten ikke i seg mat ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...