Trønderbærta Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg jobber fra kl 10-16 hver dag (+1/2 time kjøring hver vei), kl 16.30 stenger sfo og kl 16.45 bhg, så rekker akkurat begge deler før de stenger. Jeg dermed ikke tid til å handle på tur hjem, men handler innimellom før jobb, og setter evt kjølevarer inn på kjøla på jobb, slik at jeg får handlet litt. Sambo jobber på sjøen og er borte i 4 uker i strekk, så jeg er helt alene når han er på jobb. Etter at ungene har lagt seg 19.30-20.00, er jeg som regel kjempeklar så setter meg ned å hviler litt, før jeg evt tar å gjør husarbeid, har i tillegg ofte noe papirarbeid fra jobb som må gjøres (tar som regel 30-60 min etter hva det er..). Guttungen på 3 år, tror jeg hater å ha det ryddig, for han klarer ikke å sovne om rommet er ryddig , da er han våken ei ekstra time for å få utover mest mulig (tror han mister "kontrollen" når det blir ryddet). Så derfor blir det mye rot overalt, og jeg har prøvd alt for å få han til å rydde, men han nekter (Noen tips her??). Pga at det blir for mye å gjøre, og lite tid til å gjøre det, flyter det fort over her, og blir rotete, selv om jeg hater rot, men når det blir så mye å gjøre gir jeg nesten opp, og enda mindre effektiv. Noen gode tips?? Ps. har ikke råd til vaskehjelp..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå