spurvemamma Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Noen som har hatt det /har kunnskap om den. Har hatt perioder med sterke svimmelhetsanfall i 3 mnd. Blir også allment redusert. Kvalm sliten og på siden av meg selv. Av og til klarer jeg ikke annet enn å ligge helt iro. Alt et ork, helt utmatta. Anfalle blir som oftest utløst av bevegelse av hode og stillingsendring. Det er som en karusell starter i hodet. Allmennlege usikker og har bestilt ønh og ct. Andre prøver jeg burde ha tatt?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde det. Krystallene i øret sitter på en måte "fast" sa legen. Føles ofte verre om du vrir hodet til ene siden eller når du beveger hodet. JEg var ganske bra om jeg bare holdt hodet i ro, ellers følte jeg meg konstant drita full.. :-S Jeg gikk to behandlinger til kiropraktor og var helt fin igjen. Tilfeldigheter gjorde at jeg nevnte det for ham, og han behandlet det. Etter første behandling var jeg kjempefin igjen, den siste behandlingen var bare for vedlikeholdet sin del. Lykke til, håper det retter seg for deg også!
Blåmandag¤ Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har visst ikke det, men jeg har noe liknende jeg ikke husker hva het. Jeg fikk henvisning til Klinikk for Alle på Majorstua, og fikk en time hos en spesialist der.(Spesialist i svimmelhet) Hun hadde et eget rom hvor hun tok diverse tester, blant annet enn for å se om jeg hadde krystallsyke. Nå venter jeg på time hos en balanseterapeut og på et balanselaboratorium (jada, det finnes) der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå