Denice Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en Reimka tec "alve"-lue? Reima hadde en slik i sin kolleksjon for rundt 2 år siden. Den har strammesnor undet haken og i nakken og er rett og slett genial... Vi har hatt èn men den er desverre borte og jeg trenger en ny! Frøkna er 5 1/2 år og jeg tror vi må ha 52 i str om noen snubler over en. På forhånd takk for hjelpen!
Denice Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Ja, stemmer det.. Glemte kanskje å skrive det. Noen idè?
Denice Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Dytter denne opp igjen, jeg... Noen som vet? Eneste alternativ jeg har funnet er Bergans til den nette pris av 399,-!!! HJELP!!!!!
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 http://shop.reimashop.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_morris&product_id=503&category_id=17&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=36 Denne kjøpte jeg til datteren min på Reflex nå, kostet 299, men er absolutt verdt det. Den er vind og vanntett og har strammesnor i nakken og under haken.
Denice Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2008 Takk for tippsett! Fant en der som kan være aktuell.. hva tar de for å sende til Norge?
Denice Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2008 Er det kanskje noen andre som har tips til vann-/vinntette luer til barnehage-barn på 5 år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå