Gå til innhold

Så utrolig skuffet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om jeg visste at jeg nok ikke kom til å ha sånn flaks at det skulle sitte på 1... uff...i dag kom tanta på besøk...:( og da er det bare 23 dager siden første blødning i siste mens.... uff...og det er skikkelig masse,(sorry detaljer,men det kom litt levrete blod? som bare randt ut når jeg satt på do??)tror liksom ikke det kan være sa heller , fordi jeg testet negativt 2 ganger før jeg begynte å blø...satt på jobb i dag og kjente at jeg hadde mensmurringer, trodde det var noe positivt siden jeg egentlig ikke er på dag 28 i syklusen før mandag den 8 desember...så kom tanta...så tenkte jeg ...jaja...kunne vel ikke være så heldig at den satt på første....men føler jeg har prøvd så lenge uansett liksom...siden jeg sluttet på pillen i august...så begynte jeg å tenke på at mensen etter bare dag 23?? da rekker jo ikke ett evt egg og feste seg engang vel??? søren assa...blir så lei meg...

er det slik at jeg har for kort lutefase nå eller?? går det an å ha syklus på 23 dager bare?? er vel aaalt for kort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet ang sykluser på 23 dager??

Skrevet

Hei. Veit hvor kjipt det er. Ble skuffa selv for at vi ikke klarte det på 1.pp.. Men det ville jo bare vært flaks. Og det er bare å prøve igjen.

Man kan fint ha 23 dagers suklus uten å ha for kort lutefase, det kommer helt an på når eggløsningen fant sted. Hvor lang syklus har du vanligvis?

Tror du kan slappe helt av, senke skuldrene og se frem til neste pp. Hvis du sluttet på pillen i august så kan det jo hende at kroppen din ikke er helt i gjenge enda, at mensen er litt uregelmessig.

Skrevet

hei og takk for trøstende ord snille du:)

jeg har selv tenkt at det kan være kroppen ikke er helt i syklus enda..før hadde jeg syklus på 28 dager,men så har jeg jo ikke hatt noen syklus før denne på 23...hadde positiv el test på torsdag 20, så da hadde jeg vel el fredag 21 eller lørdag 22 november...så det er jo 13 dager siden...er det lang nok lutefase??

Skrevet

Ja, den er mer enn lang nok. En lutefase er normalt på 12-16 dager, og under 10 dager en en defekt lutefase. Så du er godt innafor:)

Men jeg kjenner meg igjen. Jeg bekymrer meg mye for at det skal være noe galt med systemet mitt. Jeg er sånn at gjerne skulle ha gjort ting igår når jeg først har bestemt meg for noe, og det gjelder selvfølgelig også med denne prøvingen. Og i mellomtiden tar bekymringene litt overhånd. Men til syvende og sist må man bare stole på kroppen, at den fungerer som den skal og gjør jobben sin.

Jeg har bestemt meg for å kutte ut el-testene. Blir så stressa av det, tror det gjør mer skade enn nytte for meg.

Har du barn fra før?

Skrevet

åå...takk for raskt svar:)

det var godt og høre at jeg har langt nok lutefase:) begynte og bli bekymret nå...samme som du hehe...bekymringer;)

da er vi inne i samme pp vi 2 da:) begynner på andre pp nå:)

ja jeg har ett barn fra før:) så det har gått en gang hehe...har du??

Skrevet

Bare hyggelig det:) Er hyggelig at vi kan trøste hverandre litt her inne:)

Jeg har ingen barn. Så dette er veldig spennende, å skulle prøve og greier. Og tiden går sakte. Skulle gjerne hatt 23 dagers syklus jeg, har fra 29-33 ca. Den er ikke helt på dagen regelmessig, men det er ikke mye slingringsmonn.

Hvor lang tid brukte dere på første barnet da?

Skrevet

ja det er litt godt at vi har hverandre:) kanskje vi til og med havner på 1 tri sammen:)

med nr en prøvde vi i 6 eller 7 pp...men hadde en ma før det...så prøvde tilsammen ett år ... men det var også med en annen mann:)

Skrevet

Jaa, vi får håpe at vi begge snart er på 1. trim:)

Man må visst belage seg på å bruke litt tid på å lage barn.. Skulle ønske det var enkelt. Hadde spart meg for mye hodebry... hehe... Samboeren min tar det heldigvis veldig med ro, så han utlikner litt føler jeg.

jeg får vel enten pos/neg test i romjula en gang jeg da. Ville vært en fin avslutning på 2008.. :)

Skrevet

hehe her er vi vel begge litt ivrige;) men krysser fingrene for oss begge nå da;)

fin avslutning på 08 og en fin start på 09 :) perfekt hehe

natti natt søtnos:)

Skrevet

Sov godt:)

Preikes vel her inne:)

Skrevet

Ei vinninne av meg har 21 dager og kun en eggstokk...hun har vørt gravid 4 ganger, 2 av de endte i abort i uke seg og 2 vakkre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...