Gå til innhold

Er juleantrekket til barnet kjøpt inn?


-carina-

Anbefalte innlegg

Har kjøpt inn en julekjole, men siden det blir seks selskaper i forbindelse med jul, nyttår og bursdag på litt over en uke tenker jeg at jeg skal kjøpe en til... :o) Må vel ut og shoppe snart! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg var utrolig glad for at jeg fikk jente denne gangen... Har jo gått med gutten min i butikken og siklet på alle de fine jenteklærne... :o)

Men jeg synes det er mye fint/tøft til gutter også, jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en "alt i ett drakt" til poden. Den er bare å glide igjen, så vips er han stylet med svart bukse, lilla vest og sløyfe og hvit skjorte. Nydelig til hans brune øyne. Litt enklere for dere med jentebabyer å pynte dem, men jammen er jeg like opptatt av å pynte poden min, som jeg er av å pynte jenta mi. Jeg er opptatt av at klærne på så små ikke er for varme, stive eller upraktiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt brun penbukse med bukseseler, lyseblå skjorte med mansjetter og snipp i samme stoff som buksa og vest som passer til. Han ble så fiiin så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en nyydelig rosa kjole på Name It til tulla på nesten 11 mnd. Så nå har hun i jobb å gå før julaften så hun ikke må krabbe med kjolen. He he.. :o)

 

Gutten på 3 år har fått nytt penantrekk fra Mexx med bukse, skjorte og strikket vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utrolig mye nydelig til jenter, og lite til gutter...kjedelig. Vurderer å kjøpe sånn barnebunad til pjokken, fordi det er enkelt og pent, men skal ta en titt på benetton først, de har ofte fine festklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille tulla har 5-6 FIN kjola og en bunad. Så har masse å velge i:)

Broren kjem nok til å gå me bunaden sin. Har og svart bukse og en veldig fin "strikka" genser som han kan ha til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...