Gå til innhold

Trenger litt tips til bruk av glattetang =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det best å gjøre det når håret er tørt eller vått?

Holder det i mange timer?

Har Flat Out- sprayen fra KMS. Noen erfaringer med den?

Takker for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok lurt å gjøre det når det er tørt;) Del opp håret i flere forskjellige "bunker", så du kun tar litt av gangen - da blir resultatet bedre. Spray en beskyttelsesspray i håret før du retter det ut, så du ikke skader det for mye :) Avslutt med litt hårspray, så holder det seg lenge, lenge .)

Skrevet

håret mitt holder seg rett til jeg dusjer det igjen. regner dt ute må jeg ha hette på eller noe. for det krøller seg hvis jeg får vann på. men ellers så holder det seg rett. bruker samme spray som du har. tar på spray i tørt hår og retter ut. jeg har masse krøller. holder seg fint da jeg har rettet det ut. så sant jeg ikke blir våt i håret på noen måte=)

Skrevet

Også er det mye enklere hvis du tar en kam og grer med også fører rettetnagen etter, hvis du skjønner? Håret blir fortere rett da og det virker bare invikla de første gangene:-p

Skrevet

Spørs åssen rettetang du har! Noen kan du bruke i vått har også.

Men de aller fleste er til bruk på tørt hår!

Del håret inn i paseèr, og begynn underst! Bruk en varmebeskyttende spray. Feks. Flat out serien til kms eller sleek serien til Matrix!

Når du er ferdig lønner det seg å bruke en water-out spray som gjør at håret ikke bruser seg opp igjen i regn-fuktig vær!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for hjelp og tips!

Da blir det ny frisyre på julebord :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...