wanda71 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har ikke fulgt med EL før, bruker CB test for første gang. Har kommet til dag 15 i syklus(har 28-dagersyklus) men har enda ikke fått positiv test, er det normalt? Andre som har EL sent i syklusen? Takknemlig for svar:)
Solisolden Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Heisann! jeg sliter med sen EL. Får det som regel en liten uke før tr. Detter betyr at jeg har kort lutealfase og dermed vanskeligere for å bli gravid... Så denne pp hiver jeg innpå med B6 som visstnok kan hjelpe, så får jeg se. Men jeg har hatt problemer med å komme skikkelig i syklus etter pilleslutt så tror nok det har endel av skylla for min del. er i 4 pp periode nå så da burde det begynne å normalisere seg synes jeg.
wanda71 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Ok, takk for svar. Jeg har vært gravid før men siden jeg ble gravid med en gang så fulgte jeg ikke med EL. Blir litt frustrert nå når jeg tester hver dag men får negativt svar, har bare en test igjen så jeg håper den slår ut i morgen og da får jo samboer gjennomgå Gikk også på pillen men sluttet noen mnd før vi begynte å prøve slikkelig så da var det ikke så nøye.
Solisolden Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har også vært gravid en gang (endte i SA) og da ble jeg gravid ved et uhell, så jeg vet det skal gå!!! Og det kan vi uansett trøste oss med Har du prøvd lenge denne gangen da? Jeg hadde EL for to dager siden så satser på at det klaffer for oss begge denne pp lykke til.
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Det er nok ikke unormalt at den ikke har blitt positiv enda. Jeg fikk ikke pos EL test før på dag 17 og 18 i forrige syklus, med EL på dag 19. Jeg testet også med CB digital. Min syklus er på 30 dager.
wanda71 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 Ok, så fint at du svarte:) Blir litt letta når jeg hører om andre, er på min 17. dag og enda ikke positiv test, har brukt opp alle 7 stripsene så jeg må kjøpe en ny. Skal bestille billigstripser neste gang.
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Er nok ingen fare:) Og etter som jeg skjønner her, så er ingen sykluser unormale heller. Hehe:) Det varierer veldig fra person til person. Ja, det er litt leit å måtte kjøpe enda en ny pakke, de er ganske dyre på apoteket. Men når på dagen tester du for EL? Jeg tror det er lurt å vente til litt utpå dagen når man tester for EL, fordi da har kroppen kommet ordentlig igang:)
wanda71 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2008 Oi, har kun testet på morgenen fordi urinen skulle være ca 4 timer gammel. Kan det hende jeg har hatt den men gått glipp av den siden jeg tester på morgenen?
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Du har sikkert ikke gått glipp av EL da, du kjenner det jo litt på kroppen i forveien også, og i tillegg så får du kanskje EL slim. Men det kan være at den ikke er så sterk på morgenen som den ville vært på ettermiddagen. Prøv en gang til i ettermiddag for å se.
wanda71 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2008 Ikke så lett å kjenne ting på kroppen, har hatt masse uvante "symptomer" etter jeg fikk sønnen min(4mnd), trodde faktisk at jeg var gravid i forrige mnd. Men takk for god råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå