Gå til innhold

AUUUU :( :( syt syt

ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekkenet, trenger ikke si mer, men gjør det likevel. Dette suger! Er kun 15 uker (i morgen) og jeg sliter så utrolig mye med smertene allerede, kom for fullt for 14 dgr siden, og jeg tåler jo ikke NOE. Men det hjelper jo lte, er jo nødt til ganske mye iløpet av en dag, var ca 6 timer på jobb idag, og jeg er helt ødelagt, har så vondt at det kjennes ut som om beina i bekkenet er knekket:( huff, og jeg vet det skal bli mye mye verre.. eller ikke, håper ikke det, må få til å finne gode behandlere, noen som kan anbefale en flink (god på svangerskapsplager) akkupunktør i bergen forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gått til akupuntør me bekkenløsningen, men til fyseoterapaut eller kiropraktor. selv har jeg gått til fyseoterapaut og det hjalp meg med mne bekken plager. med de to første fikk jeg det ved uke 8 så vet dette er grusomt. :( nå er jeg i uke 23 og er faktisk ikke så mye plaget som med de to første.

Jeg gikk oppe på volvat på lagunen. Det er de flinke og de maserer deg. og det er skikkelig digg. så lærer de deg noen triks som du skal gjøre å det hjelper. æJeg var så plaget at jeg gikk på krykker. kom til fyseoterapauten på krykker og gikk derfra uten. Det er bra da. :)

Skrevet

tusen takk for svar:)

fikk fysioterapi fra uke 8 sist gang, da kom bl helt fra positiv test..

denne gangen blir jeg over halvveis før jeg får fysioterapi pga venting.

Har brukt kiropraktor, og går nå gjevnlig, med ca 3-4 uker mellorom, fått god hjelp av han.

Har hørt veldig mye positivt om akkupunktur, men det gjelder for de som med både fysioterapauter og kiropraktorer, å finne noen som er flinke med bekkenproblematikk. Så har planer om å finne meg noen litt brennkvikkt nå.

Men at jeg ikke har tenkt på å benytte meg av volvat før, det er jo dyrt da men har lovet meg selv å ikke tenke på penger i denne sammenheng, kan leve godt uten penger, men ikke uten helse! Så tusen takk for tipset om volvat, har du et navn å anbefale også kanskje? Er volvat som ligger ved lagunen sant?

Skrevet

Fikk bekkenløsning i uke 12, er nå i uke 23 og føler meg bedre. Har badet i oppvarmet basseng 1gang i uka, gruppe med gravide og fysioterapeut. Så var jeg på jysk å kjøpte meg varmelaken til å ha i senga, det hjelper masse :).Før kunne jeg ikke ligge på ryggen, går helt fint nå. Sover med styrke 1 på hele natta og merker faktisk forskjell når jeg ikke har brukt det. Noe du burde invistere i :).. (Men for meg gjør det vondere når jeg har varmen på fullt, det er kanskje individuelt)

Lykke til!

Skrevet

Hei ojoj, ska bli liv i leiren. :)

sendte deg en privat melding jeg på profilen din ;)

Skrevet

hei:) tusen takk for svar:)

dette er tredje gangen jeg går gravid, men har aldr fåt tilbud om basseng trening med fysioterapaut. Hvordan får jeg det? Hvem skal jeg henvende meg til? Bor i bergen forresten, tusen takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...