Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hadde store problemer med halsbrann sist og.. Men mener at det kom litt mer mot midten og utover av svangerskapet.. Er det ikke tidlig å få det nå? Fler som har det så tidlig?
Babyønske �� Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde også halsbrann så tidlig, riktig nok ikke så voldsomt. Har ikke vært spesielt plaget senere, har det innimellom, men ikke så mye at jeg føler det ubehagelig.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Er ikke så veldig plagsomt ennå heldigvis.. Men sist var det helt forferdelig.. Kunne ikke ligge på ryggen osv... Og levde på tyggetabletter... Håper bare ikke det blir så ille denne gangen...
julibebiss <3 Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 jeg er snart 3mnd på vei... å jeg har hatt halsbrann til den store gullmedaljen..jeg har en babyguide her hjemme...å det står i den att det er vanlig å kunne ha det fra starten av...
Bevind *har født*:) Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har vært mye plaget med halsbrann hele svangerskapet. Har ikke vært plaget med dette før (annet enn i forrige svangerskap),men nå har jeg hatt det siden jeg var 2 mnd på vei ca...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 jeg har hatt det så lenge jeg husker mens jeg har vert gravid jeg..er i uke 13 nå..men er ikke heelt halsbrannaktig..eller..kjenner det kommer opp i halsen.men det brenner ikke..men jævlig alikevel..for kjennes ut som det sitter der hele tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå