Gå til innhold

Når pleier man å gi julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rett før jul, eller er det nå rundt disse tider??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sendt ut julekort i posten idag hvertfall:o) Er koselig å få det rundt disse tider syns jeg da:o) Er jo netsen jul nå:)

Skrevet

Jeg sender alltid julekorta mine 8. desember...en merkelig ting jeg har for meg, men gjort det siden jeg ble stor nok til å sende egne julekort!

Skrevet

Hehe, sendte julekort i for første gang i fjor, og da med bilde av vår førstefødte som ble født i april i fjor:) Greidde ikke å holde meg jeg, så bestilte kortene tidlig i november, trodde de ville komme litt seint, men kom jo med en gang... Og den som ikke greidde å holde seg og bare MÅTTE sende dem med en gang, det var meg, så julekortene ble sendt ganske tidlig i november... (det var aaaaltfor tidlig;) )

I år kommer jeg til å prøve å ta bilder når lillemor er født, forhåpentligvis om ikke så altfor lenge, deretter bestille kortene og sende ut litt inni jula tror jeg...:)

Er vel helst opp til hver enkelt, men tror det er vanlig å sende fra midten av desember ca?

Skrevet

Posten sier at hvis man vil være sikker på at posten er framme innen jul, er sendefristen 16. desember. Så skal du ha de framme innen julaften, må du sende de senest da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...