Gå til innhold

Blåfjell, passer det for 3åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har ikke sett på barnetv siden julekalenderen begynte. Han har ikke spurt om å få se barnetv så da har jeg heller ikke mast noe med det. Men hvis det er fint for de små så kan han jo få se:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår er snart 3, og vi ser på Blåfjell. Må forklare henne endel da, mye hun ikke skjønner.

Skrevet

Sønnen min på 3år liker ikke blåfjell... Mulig det er fordi han ikke skjønner alt!

Skrevet

Min 3-åring er ikke giret på Blåfjell (søsteren hans på 5.9 år elsker det), men så er han hørselshemmet og ikke så ekstremt interessert i tv/film uansett;-)

Skrevet

min lille turte på 3 elsker det, skal i teateret å se stykket i morgen! hun har boka, kalender osv.. snakker kun om blåfjell. men er mye hun ikke skjønner, hun tror f.eks at nissejenta heter blåfjell osv. men er tydeligvis noe som fanger oppmerksomheten hennes uansett, så da er leggetiden utvidet til etter blåfjell:)

Skrevet

Jenta mi blir straks tre, og hun vil gjerne se på. Det er visst litt skummelt til tider, så vi må sitte sammen med henne. Det har vi aldri måttet til noen annen barnetv tidligere. Også syns hun det er litt dumt at Dora og Boots ikke er på noe mer før jul, det er nemlig favoritten. Må stadig leke at Rappo kommer for å rappe ett eller annet;)

Jeg tror det passer bedre for de som er litt eldre, mye de minste barnetvtitterne ikke forstår tror jeg.

Skrevet

Når er det hun har pleid å legge seg da? Slutter ikke blåfjell kl. halv 7?

Skrevet

min gutt på 3 syntes det er veldig stas.

Skrevet

min 2 åring synes det er kjempestas og blir lei seg når nissen blir borte... søt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...