Gå til innhold

Noen som har impregnert Reimadresser her?? Med vaskemiddel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at man må tørketromle den for at impregneringsmiddelet skal funke, men Reimadresser skal jo ikke tromles... hm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De nye reimadressene kan tromles. En annen ting er at spray impregnering er mye bedre enn den som vaskes inn.

Skrevet

ok greit å vite. Men den man sprayer på er ikke bra for de små, mens den som vaskes inn er ikke farlig. Fikk jeg vite da :o)

Så man kan ikke impregnere de litt eldre dressene da?

Skrevet

Den jeg selger er ikke farlig for de små så lenge du ikke sprayer den rett i munnen dems;) Da må du stryke hele dressen da hvis du ikke vil tromle den. Det må varme til for å aktivere wash-in impregneringen. Den er dessuten vannbasert og holder derfor kortere tid enn sprayen.

Skrevet

stryke? uff. Men den skal ikke vaskes inn da, den skal i skyllemiddelkammeret. Kanskje bytte i sprayen da. Er det den som selges på babyshop du selger? Husker ikke helt hva den ehter, men den er grå og orange tror jeg.

Skrevet

Jepp. Jeg har spurt spesifikt om dette med barn som sutter på dressen osv. Det er ikke farlig for de små. Wash-in er perfekt til pynteputetrekk, duker osv som du ikke vasker så ofte.

Skrevet

Men effekten til reimadressen blir vel ødelagt når man impregnerer innvendig og`??

Hva med pusteegenskapene?? Blokkerer jo alt nå??

Skrevet

Derfor skal man ikke bruke vaskemiddel-impregnering på "gore-tex"/pustende membraner. For da stopper de ikke bare vann som skal inn, men vann som skal ut, også (svette).

Skrevet

Neida det står at den fortsatt puster.

Tror jeg skal få meg spray.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...