Mamma2OO5 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Det står at man må tørketromle den for at impregneringsmiddelet skal funke, men Reimadresser skal jo ikke tromles... hm
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 De nye reimadressene kan tromles. En annen ting er at spray impregnering er mye bedre enn den som vaskes inn.
Mamma2OO5 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 ok greit å vite. Men den man sprayer på er ikke bra for de små, mens den som vaskes inn er ikke farlig. Fikk jeg vite da ) Så man kan ikke impregnere de litt eldre dressene da?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Den jeg selger er ikke farlig for de små så lenge du ikke sprayer den rett i munnen dems;) Da må du stryke hele dressen da hvis du ikke vil tromle den. Det må varme til for å aktivere wash-in impregneringen. Den er dessuten vannbasert og holder derfor kortere tid enn sprayen.
Mamma2OO5 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 stryke? uff. Men den skal ikke vaskes inn da, den skal i skyllemiddelkammeret. Kanskje bytte i sprayen da. Er det den som selges på babyshop du selger? Husker ikke helt hva den ehter, men den er grå og orange tror jeg.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jepp. Jeg har spurt spesifikt om dette med barn som sutter på dressen osv. Det er ikke farlig for de små. Wash-in er perfekt til pynteputetrekk, duker osv som du ikke vasker så ofte.
Zyan Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Men effekten til reimadressen blir vel ødelagt når man impregnerer innvendig og`?? Hva med pusteegenskapene?? Blokkerer jo alt nå??
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Derfor skal man ikke bruke vaskemiddel-impregnering på "gore-tex"/pustende membraner. For da stopper de ikke bare vann som skal inn, men vann som skal ut, også (svette).
Mamma2OO5 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 Neida det står at den fortsatt puster. Tror jeg skal få meg spray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå