Eso Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Kan ikke de som har noen kjerringråd om hvordan man skal få i gang fødselen skrive inn her? Moro å ha for oss som nærmer seg slutten! =)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 hoppe tau gå i trapper vaske ned huset, både gulv, tak og vinduer sex gå masse lange turer, spesielt i oppover bakker drikke schweppes bitter lemon spise sterk mat det var de jeg kunne komme på i farten av de jeg har hørt, om noen av de funker det vet jeg ikke, men når man er lei av å vente prøver man vel det meste:)) hehe.
Cecilie`s mor Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 husarbeid virker hvertfall på meg.forrige gang klippet jeg gresset,hoppet i dusjen,og da var fødselen igang:)5.5 timer etterpå hadde jeg en nydelig gutt i armene.nå får jeg kynnere med en gang jeg begynner å vaske gulv.det er ganske synd når jeg gjerne skulle gjort unna litt julerengjøring,og er bare 33 uker enda.han kan være i magen til etter jul hvertfall:)regner med jeg tar tak,vegger,skuffer og skap når jula er over.da er han hvertfall stor nok til å komme til verden.
MintCondition Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Hehe...må le altså. Alle sånne kjerringråd kommer jo bare av at akkurat DET var det siste vedkommende gjorde før fødselen, dermed har det blitt DET som satte det i gang. Ang kynnere så har jeg hatt det hele dette svangerskapet, massevis, og det har enda ikke satt i gang fødselen Kan ikke slutte å røre meg heller, så her får kynnerne bare komme gitt. Hilsen hun som ikke tror på kjerringråd som husvask, ananas, rødvin, sterk mat og schweppes lemon *lol*.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror heller ikke på desse kjerringrådene de kommer med... Jeg gikk tur hver dag+sex å dusjing i varmt vann... Vaska ned leiligheta vår flere ganger i uka... Hoppa tau,taco osv... Søndag 14.Sept : hjalp til å stable sammen 3000 stoler etter et storarrangemang. Pluss sex og turgåing. Mandag 15.Sept: Mamma lagde Fårikål!!!!!!!!!!! sinnsykt me bæsjetrang hele dagen. Jeg rydda i klærne til snuppha,vaska alt av babyklær,åpnet bleiepakkene,gjorde klart det meste. Sov HELE natta. Tirsdag 16.Sept: Etter en god natt med søvn å litt vondt i magen ble jeg sendt på føden etter jeg møtte til vanlig kontroll. Klokka 18.30 var jenta ute. Jeg velger å tro at den lille kommer når man er god å klar, å at kroppen gir deg signalene på at ting er i gang. Jeg kan også tro at Fårikål har mye med ting og gjøre.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 lol? kem skriver det lengre? hehe..
Bevind *har født*:) Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg ser bort fra skeptikerne her og velger å svare uansett:) Mener at så lenge det er uskyldige ting som ikke kan skade, så er det bare å prøve d.. Et glass vann med masse kanel i skal få igang ting, virket på både meg og venninnen min...
MintCondition Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Gamliser som har vært på nett siden du gikk på barneskolen
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 hehe, ja dei kan jo henge litt etter dei ;D
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 vann med kanel? Hvordan er det å drikke DET..? har skrevet det opp på kjerring råd lista mi nå da hehee
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 er nok sant det at den kommer når den er klar.. prøvde varm melk med smør i, smakte faktisk grøt så var ikke ekkelt:) 7 timer etter hadde eg rier, hadde det i ca 10 timer så var de borte. har også da hatt sex ca hver dag hele svangerskapet. går lange turer med hunden hver dag. vasker å styrer på går i butikken å handler osv.. men her har dt ikke skjedd noe ennå.. men håper snart.. vil ikke ligge på sykehuset på julafta.. så er villig til å iallefall prøve.. det skader jo overhodet ikke:)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 hvor mye kanel skal man ha oppi egentlig er veldig nyskjerrig,og tenkte jeg skulle pårøve dette kjerringrådet
Bevind *har født*:) Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 Du skal ha ganske mye oppi et vanlig melkeglass me vann. Det blander seg ikke helt, blir liksom liggende oppå vannet. men svelg unna jenter:)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 hihi,takk for tipset...føler jeg kommer til å kjenne smaken av kanel i laaaaaaaang tid hvis jeg drikker det hehe
Lellemor Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 pøh, har spist en hel kanelboks siden fredag.... funker IKKE for meg i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå