Gå til innhold

IKM i uke 50: Symtomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i korsryggen, vondt i eggstokkene, stikking, mye tissing ca annenhver time, lukter mye rart ol.

Rare greier.

Kan det være noe på gang?

hvordan ligger dere andre ikm uke 50 ann?

Noen symtomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som om du har mange lovende symptomer... jeg har ingen symptomer.. blir i dårlig humør av det.. jeg har sovet mye de siste dagene da.. kanskje det er et symptom??

Skrevet

hehe, nå har vi svart på hverandre:)

ja, tror jeg det er et symtom det å være trøtt.

i hvilken prøveperiode er du? jeg er i 1pp. Så det er nok litt lite sansynlig at det klaffer med en gang. Men kan jo håpe.

Skrevet

jeg er også i 1 pp.. hadde liksom troa på at det skulle klaffe med en gang da.. kanskje det er for tidlig å få symptomer enda.. tror jeg har ikm på tirsdag...

Skrevet

ikke stort her heller...

har litt sitring i brystene, men det har jeg hatt hver gang etter eggløsning etter jeg startet prøvingen..

og i dag hadde jeg litt mensmurring..., men det behøver jo heller ikke å bety noe... er fortsatt ca 8 eller 9 dager til IKM for min del, så...

Skrevet

Hei på dere.

Jeg har IKM 9. desember. Dette er 6pp. Usikker på om jeg har symptomer eller ei, men jeg har ihvertfall skrevet det ned etterhvert, slik at hvis det ikke klaffer denne gang, så har jeg oversikt neste gang.

Mine symptomer:

Ømme pupper

Stikninger

Plutselig vondt i lysken, nesten som sting i magen. Det føltes veldig.. rart, på en måte.

Forkjølet, tett nese, nysing og litt vondt i halsen. Dette begynte i går. Da var jeg 7DPO. Jeg leste en oversikt over symptomer på nettet, og da var forkjølelse listet opp på dag syv. (!) Kanskje bare en tilfeldighet, men.. vi får se.

Jeg prøver å være tålmodig, men jeg er en utålmodig sjel.

Skrevet

uff, ja... det er jeg også... ikke tolmodigheten selv, nei...Fortsatt lenge til ikm. En uke ca nå. Jeg har kjøpt tester da. Så får jeg håpe de kommer til neste uke.

Skrevet

Jeg skal bestille det i dag. Tror jeg skal ta en test på lørdag. Hvis den er negativ, så venter jeg til dagen før eller selve IKM.

Skrevet

æsj...jeg fikk tanta på besøk i dag...ikke så veldig velkommen...kom til og med før tia...5 dager... æsj igjen

Skrevet

dpo= dager på overtid.

jeg har vært utrolig trøtt i det siste. sovet hver ettermiddag, og jeg sover vanligvis aldri på dagen! åsså er jeg helt vannvittig tørst! er det et symptom??

Skrevet

Det er den engelske forkortelsen på dager over eggeløsning:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...