Martemor<3 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 jeg har ikm om 6 dager.. jeg har ingen symptomer.. er det bare meg eller? går det an å være gravid selv om man ikke har symtomer? hmm.. blir skuffa nå jeg ikke våker opp kvalm, og når puppene ikke er ømme.. det eneste er at jeg er velig trøtt om dagen.. er det et symptom?
Arie Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 hei! jeg også har ikm torsdagen uke 50! Å være trøtt er et symtom. Jeg har mye rart som skjer i korppen... vondt i eggstokker, ryggen og murringer overalt. det prikker på høyre side av underlivet lissom. pluss at jeg plutselig tisser hele tiden. og at noen ting plutselig lukter anderledes.
Babyønske �� Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Å ha symptomer så lenge før IKM er IKKE vanlig, egget må rekke å feste seg før man kan merke noe, og det skjer ca 6-8 dager etter EL. Så evt symptomer kan du drøye noen dager med å kjenne etter. Jeg har nå 1 mnd til termin, og har knapt hatt et symptom i hele graviditeten, så de trenger altså ikke komme i det hele tatt. Eneste jeg kjente tidlig, dvs før IKM var murringer i livmor-området, disse hadde jeg noen få dager. Kvalmen kom ikke før i uke 7-8, og da knapt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå