Gå til innhold

Bahía Feliz eller Las Meloneras?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til syden, og lurer på hvilke av disse stedene som er best? Har hørt at det blåser mye i Bahía Feliz!? Hvor er det mest stabilt vær, og varmest tro?

Er det sånn at Puerto Rico og Amadores er best på Gran Canaria kanskje?

Det var så billig til Bahía og Las M. skjønner dere:)

Blir veldig takknemmelig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Bahia Feliz i sommer med alle 4 barna. Det var flott der, var litt vind nede med havet men egentlig av det bare deili. Vi hadde betalt mat der før vi dro og det var kjempe kjempe lurt. Det var buffe og de hadde mange ulike slager hver dag, og egen barne buffe. Snakket med andre som ikke hadde bestil mat og for dem ble det veldig dyrt. Det er et rolig og ganske stille sted.Men vil man farte kan man f.eks ta buss i 20 min til et stort kjøpesenter der det er en kjempe stor mat butikk der de lokale handler og er derfor mye billiger enn på Bahia. Året før var vi i playa de ingles og der var det mer liv , butikker osv men mye mer bråk.

Skrevet

oki, hørtes bra ut:) vi tenker også å bestille all inclusive.

Skrevet

Las Meloneras er en forholdsvis "ny" del. Det er fine hoteller der og rent og pent rundt områdene. Bahia er mer familie basert. Men det er ikke noe å gjøre i bahia. Mer å finne på rundt meloneras:) Syns forøvrig at mogan er den fineste plassen på grancen:)

Skrevet

Jeg har vært på bahia feliz, der er været mye mer ustabilt enn meloneras eller maspolomas. Vi var i maspolomas i oktober, og der var det veldig fint. Bahia Feliz er ei lita boble som du blir lei etter en dag. Når vi var der 1 uke hadde vi 1 dag med sol. Fikk vite etter vi kom hjem at det hadde vært sol hver dag i playa del ingles 10 min unna. Samme denne gangen vi var på ferie da bodde vi i masplomas og svigers bodde i Bahia Feliz samme uka, vi hadde strålende sol hele tiden, og de hadde skyer og litt regn. Har lest at Puerto Rico er der hvor været er mest stabilt.

Skrevet

Dert beste været finner du definitivt i puerto rico:)

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med Bahia. Vi har 3 små barn og for oss er det derfor uaktuelt å dra et sted som IKKE har alt på ett sted. bahia har alt - strand, basseng, restauranter osv. Man trenger ikke lete etter ting, trenger ikke ta buss osv.

Men det er som andre her sier INGENTING å gjøre der. Hvis man vil ha liv og røre, aktiviteter osv, så er ikke Bahia stedet å reise til. Det er jo bare et hotellområde og ingenting annet i nærheten. Men 10 min på lokalbussemn, så kommer du til nærmeste tettsted da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...