Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så innmari vondt i hodet mitt.... Stråler ut i panna på venstre side og ut i bakhode på samme side.... Er i uke 21 nå og skal til jordmora på mandag.... Har hatt vondt de siste dagene, og kjenner jeg er mye trettere enn før. Har ikke hatt den mye omtalte trettheten tidligere i sv.skapet, men virker som jeg har fått den nå....

Noen flere som plages med hodepine? Tar paracet mot smertene, men kan vel ikke bruke ubegrensa.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også sånn huepine.. søndag og mandag.. litt i går.. i dag er jeg uvell, kvalm.. veeeldig sliten og har huepine.. mulig det er noe som går.. at det er et virus eller noe. Jeg var hvertfall hos legen og skjekka urin og blodtrykk.. og urinen var ok, og blodtrykket lavt.. så var hvertfall ikke svangerskapsforgiftning.. Er og i uke 21 faktisk!

Skrevet

Jeg har også hatt vondt i hodet i går og i dag. Og veninnen min som også er gravid ligger også hjemme med hodepine. Huff er det ikke det det enne så er det det andre. Jeg har nettop slitt med magen og. Men godt å høre jeg ikke er alene om å ha diverrse plager. jeg er i uke 23 ;)

Skrevet

Syns alle med plager burde ringe legen, jordmoren eller føden. Spesielt om det ikke er "vanlig" hodepine, eller om man er kvalm etc i tillegg. Det kan være influensa, det kan være svangerskapsforgiftning, det kan være migrene, men ingen finner ut av det uten å sjekke, eller hvis det går over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...