Gå til innhold

gi meg noen synspunkter og erfaringer jenter...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg vært singel en god stund, ingen sex på lenge, har klart meg med en venn i skuffen for å si det sånn...

MEN... nå skal jeg i løpet av mnd møte en gammel "flamme", en person som jeg igrunn aldri kom ordentlig over.. besøket ble bestemt veldig spontant, ikke har vi kontakt daglig, men innimellom over nett..

Tror at dette møtet kan føre det ene og det andre med seg.. er godt mulig at vi havner i samme seng og ting kan utvikle seg.. Problemet mitt er at jeg ikke har hatt sex med noen etter BF... jeg er så redd at han ikke skal finne meg god lengre, hva om jeg lager prompelyder med tissen under samleiet? ser for meg at alt kan gå veldig galt..og det er så synd fordi jeg alltid har likt denne mannen. Må fortelle at BF og jeg hadde veeeldig bra sex, og jeg slappet av. hendte innimellom at det kunne komme luft, det kan det jo hos de fleste, men hva sier man eller gjør man hvis det skjer med en ny? er sikkert helt hysterisk nå..men noen som har noen råd om dette med en ny mann og sex? denne mannen har ikke barn, jeg har ett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å gå kjempebra, liker han deg så liker han også kroppen din, fiselyder fra musa skal du ikke bekymre deg om, det er så vanlig atte og de fleste menn bryr seg ikke om de lydene, det blir stort sett bare litt befriende latter ut av slikt er min erfaring;) Skjer det så kan du gjøre slik jeg gjør, late som inegnting og fortsette med det dere driver med, for mannen vet som sagt hva dette er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...