Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Oki i dag begynte jeg å få noe leamus aktige dunk i nedre del av magen...kan nesten kjennes ut som om jeg har "hjertebank" rett over skambeinet...er kun 7 uker på vei så kan jo umulig være babyen jeg kjenner...hva er dette??? Noen andre som har kjent noe lignende...??
kikki..E&A Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Sånn har jeg og, men jeg har hatt det helt siden jeg fødte første gang da, sikkert fantomspark eller noe.. Eller så kanskje det enkelt og greit er leamus, det er jo noe man får i muskler (ehm, såvidt jeg vet iallefall:P), og livmoren er jo en muskel, som strekkes... finner iallefall ingen annen forklaring:) Tror ikke det kan være babyen så tidlig iallefall, jeg er snart 9 uker..
Barbarella og froskebarna Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Jeg har også hatt en slags vibreringer siden ca uke 7, er 10+3 nå. Føler meg temmelig sikker på at det ikke er babyen, den rører jo ikke på seg før uke 9 eller noe og uansett er det så god plass til den at man ikke kjenner den så tidlig. Kanskje det er noe i tarmene, rett og slett? Eller som foreslått over at det rett og slett er leamus
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Takk for svar...godt å høre at det er flere som har det likt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå