Gå til innhold

Håper noen kan svare meg!

ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg tror hun er gravid...er, var...

I natt begynte hun å blø og hun sier blodet var brunt og litt klumpete. Det kom en del, men kommer nesten ingenting nå. Hun hadde vondt i høyre side av magen.

Tror dere dette var en SA?

Jeg trodde det helt til hun sa blodet var brunt... Har opplevd en sa selv og syns å huske at blodet var helt rødt da.

Hun var til legen men fikk ikke særlig til hjelp... Syns så synd på henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde de ingenting hos legen, feks UL eller hcgmåling?

Jeg blødde litt dette svangerskapet, det var også brunt, men riktignok ikke klumpete (selv om koagulert blod vel så gjerne kan komme som klumper regner jeg med). Det har gått helt fint til nå... Syns det virker merkelig om hun ikke har fått noe klarere svar hos legen, ville absolutt mast litt mer der var jeg henne. Da jeg ringte til gynekologen (eller sekretæren hans) med min blødning fikk jeg beskjed om å se etter om det kom friskt blod (rødt altså) og om jeg fikk vondt + evt mistet symptomene mine (var dritkvalm osv). Noe som heldigvis ikke skjedde.

Skrevet

De tok UL men kunne ikke se noe. De tok og urinprøve til gravitest og legen sa ingenting om den var positiv eller ikke... Hun mista ifjor og er helt deppa så hun orket ikke spørre eller noenting.

Det kom visst litt rødt blod og.

Skrevet

Hvis det er veldig tidlig så er det jo ikke sikkert at de kan se det så lett på UL (uten at jeg vet hvor grensene på dette går, vi fikk selv se bankende hjerte i uke 7 denne gangen, et par dager etter min "blødning"). Ville egentlig trodd de tok blodprøve for å sjekke nivået av hcg, for om hun har vært gravid så vil den vel fortsatt kunne slå ut selv om hun har mistet/mister, mens en blodprøve vil vise om nivået av hcg tilsier om det er "liv laga".

Beste ønsker til venninna di *krysse fingrene*

Skrevet

Tusen takk for det Yaddaline :)

Skrevet

Nå tok venninna mi en test selv og den var positiv... Men det nytter jo liksom ikke så mye om hun kanskje mista i natt :(

Skrevet

Ok, nå har hun slutta helt å blø i hvertfall... Noen som har hatt det sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...