Gjest Nordavind fra sør Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Har hørt det bare er som litt blodig utflod.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 jeg har hatt små blødninger siden søndag nå, skulle hatt mensen mandagen, men pleier jo å blø mye mye mer. Noen sjans for at dette kan være festeblødning, være gravid?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har hørt at festeblødning såvidt synes i trusen eller på dopapiret. Har aldri hørt at festeblødning varer over flere dager. Men det kan jo være andre grunner til at du blør. Småblødninger kan forekomme i graviditeten også, uten at det er noe unormalt ved det. Slik at det er ikke umulig at du er gravid. Festeblødning vil jeg anta at kommer på det tidspunktet egget fester seg. Ca 6 dager etter befruktning, ca en uke før mensen...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Er nok bare mensen:) Men synes det var så innmari rart at jeg blør så lite, kan det ha en sammenheng med at jeg har hatt konstant diare de siste to ukene?? har vært sengeliggende, lite energi (sier seg selv når kroppen ike holder på mat). Kanskje bare kroppen er i ubalanse:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde det med første ungen. Da var det bare litt blod over ca. 2 timer før det var helt slutt. Var så lite at det ikke kom i trusa kun på papiret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå