Gå til innhold

Spm ang Blåfjell!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke med rødnisser der? Eller var det bare på Månetoppen det? Trodde det var samme julekalender jeg,men det er det altså ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en rødnisse med, men det er nok månetoppen du tenker på når vi følger blå og rødnisser. Men det er de samme nissene da. :)

Skrevet

Nei, Julm i Blåfjell og jul på Månetoppen er to forskjellige. Og så er det vel noe med Amalies Jul også, er det ikke både røde og blå nisser der?

Skrevet

blåfjell- blånisser

Amalies jul - rød nisser

Månetoppen - røde og blå

 

 

mener jeg å huske da.. :o)

Skrevet

Jeg trodde også det var med rødnisser.... Men da er det nok Månetoppen jeg tenker på også. Liker uansett den best jeg da =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...