Thunderstruck Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Er det ikke med rødnisser der? Eller var det bare på Månetoppen det? Trodde det var samme julekalender jeg,men det er det altså ikke..
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Det er en rødnisse med, men det er nok månetoppen du tenker på når vi følger blå og rødnisser. Men det er de samme nissene da.
MintCondition Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Nei, Julm i Blåfjell og jul på Månetoppen er to forskjellige. Og så er det vel noe med Amalies Jul også, er det ikke både røde og blå nisser der?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 blåfjell- blånisser Amalies jul - rød nisser Månetoppen - røde og blå mener jeg å huske da.. )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg trodde også det var med rødnisser.... Men da er det nok Månetoppen jeg tenker på også. Liker uansett den best jeg da =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå