Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hvor mye mere koster det i forhold til 2,mye mer man trenger?skal isåfall he 3 tette...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 nr 3 her kostet en del siden jeg måtte kjøpe alt nytt av utstyr. Men siden du skal ha 3 tette så kan du vel bruke samme vojgan, og arve andre ting osv..så da blir det ikke så mye dyrere..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Vi har nesten ikke kjøpt inn noe nytt til tredjemann, bortsett fra en ny søskenvogn. Vi har rundt to år mellom alle tre, og har jente først og så to gutter. Vi har til og med samme bil. Det dyre blir vel visst dere må ha ny bil og evnt nytt hus. I tillegg blir det etterhvert "dyrt" når permisjonen min er over, og jeg i hvert fall ikke kan jobbe 100% mer, men må gå ned en del i stilling. Men sånn i innkjøp føler jeg ikke det blir dyrt. Ungene kan arve mye av hverandre. Spesielt når det er tette barn, da går alt i arv uten å måtte rydde det vekk i mellomtiden og "glemme" at vi f.eks hadde en sykkel fra før. Go for it. Nr tre merkes nesten ikke her, hehe.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 kjøpte bare litt nytt tøy til nr 3. Alt annet hadde vi jo alt. Det er jo hyggelig med litt nytt til ny baby!! Men man trenger ikke så mye om man har tatt vare på det de første barna har. Mat (etter amming) og bleier er jo en utgift som kommer på ny da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå