Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 har ENDELIG fått tilbake sexlysta som har mangla sååå utrolig lenge! MEN (der er selvfølgelig et men ja).. etter at vi har hatt sex, så blir jeg dritsår der nede! kjønnsleppene og klitorisen blir veldig hovne:S og det kjennest ikke ut som "meg" når jeg tørker meg med dopapir etterpå fordi alt der nede blir så "stort".. om dere skjønner? er glatt og vått, men blir veldig rødt..så svir det litt etterpå når jeg tisser..men ikke mer enn at det går over på et par timer da.. hmmm.. flere som har det sånn? jeg synest det både ser og føles jævla ulekkert ut:( ps: har ikke noen kjønnsykdommer, og vi bruker laaang tid på forspillet, så jeg er våt når vi begynner.. hehe.. kan det ha noe med at jeg lar typen komme inn i meg? eller?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 jeg veit akkurat hvordan du har det, har akkurat det samme selv.. er ubehag bare å gå fra senga te toalettet, føles ut som om jeg har noe mellom beina fortsatt for jeg er så rød og så utrolig hoven. kjæresten vil jo hele tiden ha sex, vil jo det jeg å men gjør jo så vondt etterpå:s veit nesten ikke hva jeg vil lengre men er snart ferdig med graviditeten jeg da, er 38+6 er bare 10 dager igjen til termin 27.12.08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå