**Nøstebarn** Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Eller har mødre/bestemødre/søsken som er det ? Og fikk dere selv tvillinger/trillinger? Har hørt at det er arvelig..
Nusketuska og Guttebassen Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg e tvilling, men har ikk tvillinger selv i familien min virker det som om det går i annahvert ledd
PaulaFrank Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Mamma er tvilling og hun fikk tvillinger selv. Mormor har to sett med tvillinger (inkludert mamma og søsteren hennes) Søstra til mamma fikk tvillinger. Og... jeg fikk tvillinger Alle tvillingsettene er to-eggede.
mamman til to gutter Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Toeggede tvillinger er arvelig, mens eneggede ikke er det.
line_n & sara Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 er tvilling, har søskenbarn og tremenninger som er det (alle på farsiden) så er onkelen til min samboer tvillinger også! om det er flere i slektene våre som er det, veit jeg ikke, for så god oversikt har jeg ikke! har ikke fått tvillinger selv..ennå!
Gjest Siklerotte Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har en mor som har søsken som er tvillinger, har en farmor som hadde tvillingsøsken, er tvilling selv og har et til sett med tvillingsøsken. Ellers har jeg også et sett tremenninger som er tvillinger, og det tror jeg er det. Så arvelig er det vel kanskje...
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 To-eggede tvillinger er arvelig på kvinnesiden fordi det går på at noen kvinner slipper mer enn ett egg under eggløsning, og dette er arvelig (og dermed større sjangse for tvillinger siden det slipper to egg på en gang).
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er tvilling (to-egget). Mamma skulle vært tvilling. Jeg har 2 barn (ikke tvillinger)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Mamma er, og brødrene mine er (to-egget). Har fått 1 barn, og er gravid med nr. 2, men har ikke kommet noen tvillinger her i gården. Heldigvis, får jeg vel si!
'utakknemlig bitch' Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 sant som de sier. 2 eggede tvillinger er arvelig, 1 eggede er ikke. går i arv til damen, men kan føres fra far til datter. Min far er tvilling. Kusinen min som er datter til hans tvillingbror fikk tvillinger. Jeg har ikke fått tvillinger, og håper jeg ikke får det neste gang heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå