Norwegian by injection Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Fødte dere vaginalt eller ble det KS? Gutten min hadde 39cm og ble tatt ved hasteKS...jeg pressa i 2 timer men han kom aldri ned i bekkenet mitt:-((
*Little Miss Sunshine* Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Mini hadde 39 cm hodeomkrets, han ble tatt med tang etter 1.5 timer med pressrier og jeg ble sydd veldig mye.
Jerrys jente Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Vaginal fødsel med vanskelig skulderforløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå